Dobrovolná záruka výrobce

Záruka

Zde naleznete užitečné rady a odpovědi na časté otázky týkající se záručních podmínek hansgrohe. Níže vyberte požadovanou otázku a přečtěte si odpověď.

Nabízí hansgrohe vedle zákonné záruky také dobrovolnou záruku?

Maximální kvalita je základní součástí firemní filozofie Hansgrohe. Proto nabízíme zákazníkům na naše výrobky dobrovolnou záruku výrobce v délce pěti let. Podmínky a podrobnosti této záruky naleznete v následujících záručních podmínkách.

Zaniká v případě výměny náhradních dílů záruka výrobce?

Podmínkou pro zachování naší záruky je kromě jiného i správná montáž výrobku. Při výměně náhradních dílů je tato odborná manipulace popsána v servisních pokynech. Další informace jsou uvedeny v našich záručních podmínkách.

Na koho se mám obrátit v případě reklamace?

hansgrohe prodává své výrobky prostřednictvím velkoobchodu, specializovaných prodejců a maloobchodníků. Zákazníkovi tedy vzniká nárok ze záruky v první řadě vůči přímému prodejci, tedy maloobchodníkovi/prodejci, nikoliv však vůči výrobci. V případě reklamací se obraťte na místo, kde jste výrobek zakoupili.

Jak dlouhá je záruka u výrobků hansgrohe?

Kupující má vždy vůči prodejci nárok na záruku po určitou dobu. Protože hansgrohe nabízí své výrobky zákazníkům prostřednictvím velkoobchodu, specializovaných prodejců a maloobchodu, vzniká zákazníkovi nárok ze záruky v první řadě vůči přímému prodejci, tedy specializovanému prodejci nebo maloobchodníkovi, nikoliv však vůči výrobci. V případě nároků na záruku se obraťte na místo, kde jste výrobek zakoupili. Zde naleznete další podrobné informace o záruce na výrobky hansgrohe.

Na koho se obrátit.

Nejbližší prodejce/vzorkovna:

kontaktní e-mail:
info@hansgrohe.cz
zákaznická linka:
+420 511 120 502/503
telefonní kontakt:
+420 511 120 550
otevírací doba: po - pá 8:00 - 17:00 hod., showroom: po + st 15:00 – 17:00 hod.