Často kladené otázky

Kuchyňské baterie

Zde naleznete užitečné rady a odpovědi na časté otázky týkající se kuchyňských baterií hansgrohe. Níže vyberte požadovanou otázku a přečtěte si odpověď.

Otočný výtok kuchyňské baterie netěsní. Co mám dělat?

Pokud po otevření baterie vytéká v otočné části voda, je nutno vyměnit těsnění u otočného výtoku. Informace o náhradních dílech naleznete v našem katalogu náhradních dílů. Do vyhledávacího okna vpravo nahoře zadejte číslo položky. Potřebný náhradní díl můžete poté objednat u prodejce ve svém okolí. Alternativně nám můžete zaslat svou žádost a rovněž fotografii své baterie rovněž online přes náš kontaktní formulář.

Z vytahovací kuchyňské baterie teče jen málo vody. Co mám dělat?

Mezi vytahovací hadicí a vytahovací sprchou se nachází malý filtr, který je zasunutý ve spojovacím materiálu vytahovací hadice. Vyjměte ho ostrým předmětem, očistěte a vsaďte ho zase zpátky. Kromě toho můžete množství vody regulovat prostřednictvím rohových ventilů. 

U vytahovací kuchyňské baterie teče voda z obou typů trysek současně. Jak lze tento problém odstranit?

V tomto případě je nutno celou vytahovací sprchu vyměnit, její oprava bohužel není možná. Správné číslo náhradního dílu pro vytahovací sprchu je uvedeno v přiloženém instalačním manuálu.

Jak lze nainstalovat kuchyňskou baterii hansgrohe před okno a jak ji pak lze sklopit?

Baterii přidržte za její tělo (pozor: ne za výtok!), vytáhněte ji svisle směrem nahoru a položte ji na stranu na pracovní plochu (na utěrku nebo podobně).

Na koho se obrátit.

Nejbližší prodejce/vzorkovna:

kontaktní e-mail:
info@hansgrohe.cz
zákaznická linka:
+420 511 120 502/503
telefonní kontakt:
+420 511 120 550
otevírací doba: po - pá 8:00 - 17:00 hod., showroom: po + st 15:00 – 17:00 hod.