Pomoc v případě poruch

Náhradní díly a opravy

Zde naleznete užitečné rady a odpovědi na často kladené dotazy týkající se oprav a výměny náhradních dílů výrobků hansgrohe. Níže vyberte požadovanou otázku a přečtěte si odpověď.

Kde najdu náhradní díly hansgrohe?

Informace o náhradních dílech naleznete v našem katalogu náhradních dílů. Najdete tam také montážní návody a doporučení ohledně čištění.

Jak dlouho jsou náhradní díly hansgrohe dostupné poté, co je ukončen prodej daného výrobku?

Možnost dokoupení náhradních dílů zajišťujeme po dobu 15 let po ukončení prodeje příslušného výrobku.

Kde najdu katalog náhradních dílů, rozměrové výkresy a montážní návody k výrobkům hansgrohe?

Informace o náhradních dílech a technické publikace jako rozměrové výkresy, instalační nebo servisní manuály naleznete na webových stránkách naší značky www.hansgrohe.cz, a to přímo u příslušného výrobku.

Jste profesionální instalatér a potřebujete podrobné informace o výrobcích značek AXOR a hansgrohe? Navštivte tedy náš portál pro odborné partnery. Na naší webové stránce pro profesionály naleznete obsáhlý katalog výrobků, podklady pro plánování koupelen, tipy a triky pro poradenství, plánování a instalace a mnoho dalšího.

Na koho se mám obrátit v případě reklamace výrobků hansgrohe?

hansgrohe prodává své výrobky prostřednictvím velkoobchodu, specializovaných prodejců a maloobchodníků. Zákazníkovi tedy vzniká nárok ze záruky v první řadě vůči přímému prodejci, tedy maloobchodníkovi/prodejci, nikoliv však vůči výrobci. V prvních dvou letech záruky se tedy prosím obracejte na svého smluvního partnera a teprve potom na nás.

Mohu zaslat svůj výrobek hansgrohe k opravě?

Zaslání vašeho výrobku k opravě není bohužel možné. Obraťte se prosím na svého prodejce v případě záruční opravy. V případě pozáruční opravy kontaktuje naše servisní partnery nebo využijte aplikaci iClub Hansgrohe, kterou můžete nainstalovat do svého chytrého telefonu. 

Co dělat v případě záměny vedení teplé a studené vody?

V tomto případě kontaktuje naše sevisní oddělení pro objednání správného servisního dílu. 

Moje ruční sprcha / sprcha kape. Co mám dělat?

Pokud se sprcha po sprchování nevyprázdní vůbec nebo jen zčásti, může se stát, že se tento proces spustí až po několika minutách nebo dokonce hodinách. 
Souvisí to s povrchovým napětím vody. Proto vás chceme požádat, abyste vyzkoušeli následující tipy:

  • Pokud je vaše horní sprcha vybavena kulovým kloubem, můžete její vyprázdnění urychlit tím, že ji po sprchování uvedete do šikmé polohy.
  • Vyprázdnění sprchy urychlí také opatrné otření nopků na sprchovém disku stěrkou na sprchový kout nebo rukou, protože se tím přeruší povrchové napětí vody.
  • Kromě toho doporučujeme u sprch pravidelně odstraňovat vodní kámen, i to totiž může pozitivně ovlivnit jejich vyprazdňování. Návod, jak správně vodní kámen odstranit, naleznete v tomto videu.

Přepínač na mojí vanové baterii s podomítkovou instalací se automaticky nevrací do výchozí polohy. Co mám dělat?

O kroužek nebo zdvihátko přepínače je buď znečištěné nebo není namazané. Obě části – v případě potřeby – očistěte a naneste na ně silikonový tuk.

Z vodovodního kohoutku teče jen málo vody. Co mám dělat?

Příčinou malého průtokového výkonu může být znečištěný perlátor. Jeho čištění je podrobněji popsáno zde.

Na koho se obrátit.

Nejbližší prodejce/vzorkovna:

kontaktní e-mail:
info@hansgrohe.cz
zákaznická linka:
+420 511 120 502/503
telefonní kontakt:
+420 511 120 550
otevírací doba: po - pá 8:00 - 17:00 hod., showroom: po + st 15:00 – 17:00 hod.