Zde naleznete užitečné rady a odpovědi na často kladené dotazy týkající se oprav a výměny náhradních dílů výrobků hansgrohe. Níže vyberte požadovanou otázku a přečtěte si odpověď.
Informace o náhradních dílech naleznete v našem katalogu náhradních dílů. Najdete tam také montážní návody a doporučení ohledně čištění.
Informace o náhradních dílech a technické publikace jako rozměrové výkresy, instalační nebo servisní manuály naleznete na webových stránkách naší značky www.hansgrohe.cz, a to přímo u příslušného výrobku.
Jste profesionální instalatér a potřebujete podrobné informace o výrobcích značek AXOR a hansgrohe? Navštivte tedy náš portál pro odborné partnery. Na naší webové stránce pro profesionály naleznete obsáhlý katalog výrobků, podklady pro plánování koupelen, tipy a triky pro poradenství, plánování a instalace a mnoho dalšího.
hansgrohe prodává své výrobky prostřednictvím velkoobchodu, specializovaných prodejců a maloobchodníků. Zákazníkovi tedy vzniká nárok ze záruky v první řadě vůči přímému prodejci, tedy maloobchodníkovi/prodejci, nikoliv však vůči výrobci. V prvních dvou letech záruky se tedy prosím obracejte na svého smluvního partnera a teprve potom na nás.
Zaslání vašeho výrobku k opravě není bohužel možné. Obraťte se prosím na svého prodejce v případě záruční opravy. V případě pozáruční opravy kontaktuje naše servisní partnery nebo využijte aplikaci iClub Hansgrohe, kterou můžete nainstalovat do svého chytrého telefonu.
V tomto případě kontaktuje naše sevisní oddělení pro objednání správného servisního dílu.
Pokud se sprcha po sprchování nevyprázdní vůbec nebo jen zčásti, může se stát, že se tento proces spustí až po několika minutách nebo dokonce hodinách.
Souvisí to s povrchovým napětím vody. Proto vás chceme požádat, abyste vyzkoušeli následující tipy:
Příčinou malého průtokového výkonu může být znečištěný perlátor. Jeho čištění je podrobněji popsáno zde.